Gå til innhold

Til dere som har menn som har vært utro...

Anbefalte innlegg

Hei Elin!

Jeg er helt enig med de andre her at du skriver virkelig godt. Skulle tro det var SIssel Gran.

Jeg har startet tråden "kan jeg tilgi dette" har også skrevet litt på slutten av tråden "utroskap familieterapi livet raser sammen rundt meg trenger trøst" eller hva den het...

Det er nå en måned siden jeg fersket min samboer i å hatt et forhold som varte i tre uker. Det pågikk mens vi fikk vårt siste barn og såret meg veldig.

Vi har valgt å fortsete men det gjør så vondt og kjennes ikke ut som om jeg skal komme over det.

Kunne godt tenke meg å skrive med deg hvis du har tid og overskudd. Men jeg forstår dersom du ikke har det. Ser det er flere som vil skrive med deg. Send meg gjerne en PM.

Klem

Fortsetter under...

Haha, jeg kan avkrefte det med det samme. Jeg er ikke Sissel Gran ;) (men jeg har sittet på kontoret hennes med en av de nærmeste kollegaene hennes som parterapeut, og uten den oppfølgingen hadde jeg vært singel i dag. Håper dere sørger for å få hjelp av en ekstern ressurs dere begge har utbytte av)

En måned er ikke lenge. Det tok mange måneder før jeg for alvor begynte å *tro* at jeg kunne komme til å få det bra med ham igjen, før det hadde jeg bare villet prøve/ikke villet gi slipp.

Jeg har sett samlivseksperter karakterisere alt fra de første tre til de første seks månedene som sjokkfasen. Du står midt i den verste driten, for å si det litt brutalt.

Jeg har lagd meg en anonym epost: [email protected]. Du er velkommen til å skrive til meg på den adressen. Jeg kommer ikke til å sjekke den hver dag, men jeg svarer når jeg har tid.

Gode ønsker!

Elin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...