Gå til innhold

Tips til 2års vennebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min blir 2 år og vi skal ha vennebursdag med unger fra 1 mnd-4år. Vet ikke hvor mange vi blir enda ettersom alle har med foreldre. Noensom har tips til mat og eventuelt andre tng? Tenkte å ha fiskedam for de eldste eller de over 1 år egentlig. Tips til innhold? Min sønn tåler ikke sukker, men går med litt liksom. Må gjøre det litt enkelt men ikke kjedelig tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har vaert i et par engelske bursdager i det siste, og her leker de en lek som heter "pass the parcel", og den virker det som alle barn liker. Du trenger en pakke som har like mange lag som det er barn i bursdagen (saa kanskje ikke saa egnet hvis det kommer 30 barn!!!), og innenfor hvert lag er det en liten gave (f eks tegneblokk etc). Du trenger ogsaa noe musikk. Saa sitter alle i en ring (paa fanget til mamman sin hvis de ikke er gamle nok til aa gjoere det alene). Saa mens du spiller musikk, vandrer pakken rundt fra barn til barn. Naar du saa stanser musikken saa faar det barnet som har pakken ta av det ytterste laget og faar en gave osv osv.

Mat? Hva med gele?? og bursdagskake. skal det vaere noe orntli' mat ogsaa?

Skrevet

I 2 årsdagen til dattra mi,hadde me pølse i brød til mat...så var det sjokoladekake og gele etterpå...Dei leika berre på rommet til Victoria...hadde ingen arrangerte leiker...synst dei er litt for små til det enda...!!

Så hadde eg pølse til dei mødrene som ville ha det,elles hadde eg påsmurte rundstykker til dei + kaker...

Brus,juice og vatn til drikke....men kan og berre ha juice og vatn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...