Gå til innhold

Hjelp.. Min 4 mnd gamle gutt har det fortsatt veldig vondt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi merket at han kavet å makket en del de første ukene.. Men han ble ikke skikkelig plaget før han var ca 2 mnd.. Da kavet han med å få i seg maten og fikk noen fører der han slo seg i bue å hylte av smerte.. Men jeg klarer ikke å se at han har kolikk? For han gråter ikke så mye som de sier kolikkbarn gjør. En halvtime i strekk er det meste han har grått noen gang.. Og tre timer på en dag har jeg heller ikke opplevd. Men han skyter seg i bue noen ganger for dag og da gråter han også ganske intens..

Eller har han noen ganger røde prikker og tørr hud i panne/bryn. Fiser kjempemye, å viser da tegn til smerte. Skiter en gang i uka, og da kommer ei KJEMPEbleie, den lukter forferdelig!! Og bæsjen er helt løs.. Brun med litt korn i.. Fisene lukter også helt forferdelig!

Han er flink å rape, legger godt på seg og er ingen gulpebaby.. Sover som ett lamb når jeg legger han kl 9 til morgenen etter. er "våken" en til to ganger når han fiser litt, men sovner når han får smokken. :)

Noen som kjenner seg igjen???

Vi er henvist til barnelege, men det kan jo ta tid..

Tenkte jeg skulle prøve å kutte ut melkeprodukter.

Hva må jeg holde mg unna? det er jo melk i det aller meste..

håper på svar :)

fortvilet mor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen!!

Jeg har tenkt å lest en hel masse men ikke kommet fram til noe endelig. Har tenkt at hun blir fort mett og at hun kanskje plages av sur oppstøt. Jeg er på fotsoneterapi jevnlig. Når de trykker på/under foten skriker hun bare når de er på mage-tarmsystemet OG på spiserøret. Jeg hevet bunnen i senga og begynte med litt grøt (tips jeg fikk) og merket bedring, men ikke helt. Begynte med litt mme om kvelden, for tenkte hun var veldig var på det jeg spiste. Hjalp litt mer men det er enda en del "tull".

Jeg støtter meg til at hun er en liten-mage og plages med sure oppstøt. Det skal visstnok være fælt for de små.

Når han spiser, er han rolig til å begynne med å så kaver etterhvert?

• 1 år senere...
Skrevet

dytter denne opp for jeg har omtrent samme problemet her og gutten er like gammel... håper på flere råd og tips.

Skrevet

dytter denne opp for jeg har omtrent samme problemet og gutten min er like gammel. Håper på flere råd og tips

Skrevet

Hørtes veldig ut som kiss. Min gutt hadde mange av de symptomene..blant annet dette at han skyter seg opp i bue. Jeg følte heller ikke at det stemte med kolikk, men skjønte jo at det måtte være noe.

Kom oss til manuellterapeut og fikk bekreftet at det var kiss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...