Gjest Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 hva er dette,( jeg skal teste på søndag), men det stikker og stikker i livmorområde, jeg skvetter til når det kommer. kommer dette av progesteronen? eller er det posetivt/negativt? Noen andre som har det sånn?Jeg var ikke sånn sist jeg var gravid, da var det mer mens murringer....
bollibompa Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Hei! Det stikker som bare det hos meg også. Og jeg testa positivt i dag :-) Men det skal sies at jeg har maaaange forsøk bak meg, og det har stikket og murret når testen har vært negativ også. Det er nok pga progesteronen.... Så det kan bety begge deler. Men håper du er heldig :-) Lykke til!
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer med posetiv test, når satte du inn? er det et ferskt forsøk?
bollibompa Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Jeg satte inn onsdag 14 januar. Det er ferskforsøk ja :-)
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Ja ja ,da er det sikkert ikke noe å være redd for, så jeg får smøre meg med tålmodighet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå