Gjest Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Etter jeg begynte å gi kun flaske har avføringen natulig nok endret seg. Fra å bæsje +/-10 ganger hver dag, helt flytende og sennepsgult bæsjer hun nå 1 gang for dag og det er litt tykkere (men langt fra hardt) og mer grønt i fargen. Jeg gir en dæsj malt i den siste flaska før hun legger seg. Det virker ikke som hun har vondt i magen. Høres dette normalt ut? Burde jeg gi mindre/mere malt?
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Synes det høres veldig normalt ut. Snuppa her har avføring hver dag uten at vi bruker malt.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 jeg fikk beskjed med en helsesøster om at det MÅTTE være en bæsjebleie for dag når babyen får mme. men en annen helsesøster og legen sa det bare var tull, og at alt er normalt sålenge babyen er tilfreds.det kan gå 2 uker uten besj, å så lenge babyen er fornøyd er det ingenting å bekymre seg for.da trengs ikke malt heller fikk jeg beskjed om. (selv om jeg har gitt dersom det har gått mer enn 3 dager, men det er sjeldent)
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Gutten min på 11 uker har avføring hver dag. Fin konsistens. Han har aldri fått malt, da jeg så langt ikke har synes at det er nødvendig. Det har kun skjedd en gang at han har "hoppet over" en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå