Gjest Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Har lyst på beige vognpose til nestemann, men lurer på om det er et problem at den blir fort skitten? Ser at veldig mange kjøper sort/mørkeblått både vogn og vognpose, er det kun pga. at det blir møkkete?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Hei, Kjøpte meg en easyGrow vinterpose i fargen sand/beige her i desember. Er knallfornøyd- så praktisk- kan bruke den lenge siden jeg kan forlenge den. Ble litt forvirret over hva jeg skulle kjøpe til minsten men endte opp med en easyGrow siden den så så god ut! Så de testet den på TV 2 hjelper deg her i januar- ble en av de beste! Fornøyd med at jeg ikke kjøpte odenwälder.... Beige eller sand som den heter- ingen problem med skit hittil. Den er jo ikke så lys da...
AccidentalMum Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Tenker på det samme og skulle til å legge inn et innlegg om det:) Jeg har for så vidt en ganske lys vogn og det har ikke vært problematisk til nå. Jeg fikk en flekk på for litt siden, men det meste går vekk med litt zalo på en klut. Håper noen andre kommer med erfaringer med lyse vognposer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå