Gå til innhold

Dere som skal ha søskenvogn :)

Anbefalte innlegg

tenkte kanskje vi kunne tipse hverandre om tilbud og andre ting om vognene.

jeg er helt fersk i søskenvogn temaet, så kunne for all del trengt litt innputt.

jeg vet at barnashus for øyeblikket har tilbud på TFK twinner twist vognen, den er satt ned med 1000 kroner.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139535568-dere-som-skal-ha-s%C3%B8skenvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en gutt på 17mnd og til sommern venter vi en gutt eller jente =)

Har kjøpt phil & teds med søskensete og den kjøpte jeg på salg på barnashus til 2800.Er veldig spent på hvordan den vogna blir å bruke med 2 barn.

Tror du bare må spørre og ta i mot råd....

Lykke til =)

Har kjøpt en brukt. Carelli, eller hva den het. Synes den softbag delen virker litt vel liten og myk på alle søskenvogner, kanskje med unntak av OTH, men den er så sinnsykt dyr (har den i singelvogn som vi skal bruke for andre gang nå, veldig bra, men har ikke råd til den i søskenvogn også, selv ikke brukt). Den vi har kjøpt har heller ikke svingbart hjul, men tenker at vi skal ikke bruke den så mye. Det blir sånn henting i barnehagen og en og annen søndagstur med hele familien, så tror den dekker behovet vårt. Gir 1200,- for vogn, softbag og regntrekk. Aner egentlig ikke hva som er bra eller dårlig her. Men greit å ha det gjort,og vi ruinerte oss ikke på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...