Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg en trille nå. Har egentlig ikke tenkt å kjøpe en med tre hjul, men ser at mange andre gjør det. Årsaken til at jeg ikke vil det er fordi de ser så latterlig ustabile ut. Er det ikke lett at de velter hvis man har et urolig barn oppi der? Eller på fortauskanter etc... Eller er det bare jeg som tar helt feil...regner jo ikke med at de som har tre hjul på trillen sin er mindre glad i barna sine lissom...
Jippppi Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Jeg er veldig fornøyd med 3 hjul på vognen min. Ikke vanskelig i det hele tatt. Har vært på masse turer i skog og mark og så, så vår vogn har fått kjørt seg sommer som vinter. Store hjul triller lettere over dumper og steiner enn små, gjelder både 3 og 4 hjulinger. Lykke til m valget ditt
It's all about me Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Joda en med 3 hjul kan velte den, men det kan en med 4 også. Det finne gode og dårlige eksemplarer av begge deler. TFK f.eks er støsdigere enn noen annen vogn uansett antall hjul. Quinny velter bare du ser hardt på den. Så du må vurdere hver vogn etter merke og ikke antall hjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå