Gå til innhold

Uff ekkel drøm...

Anbefalte innlegg

Denne gangen har jeg vært så redd for å miste selv om jeg aldri har opplevd det før. Vet ikke hvorfor det er sånn, for med mine første to tenkte jeg ikke sånn i hele tatt. Så i natt drømte jeg at det skjedde og det var forferdelig:-( Det tok en stund før jeg skjønte at det var en drøm. Er det flere som går rundt å tenker sånn selv om en egentlig ikke har noen grunn til å være redd? En må jo bare tro at spiren vokser og har det bra!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139535417-uff-ekkel-dr%C3%B8m/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, slike drømmer kan jo ikke være behagelig. Jeg mista i uke 16 i fjor sommer og både denne gangen og nå drømmer jeg ofte at jeg har barn. Men sist gang mista jeg jo som sagt, så jeg tror ikke drømmene sier oss så mye bestandig. Misforstå meg rett, jeg sanndrømmer innimellom, men disse drømmene med barna er jo ikke helt reelle, allefall ikke enda..

Det jeg prøver å si er at du ikke skal tenke så mye på drømmene, de viser deg vel bare det du kanskje har i bakhodet i løpet av dagen. Man hører om mange som mister, også går det plutselig opp for deg at nå er det kanskje din tur. Bare nyt livet du og den lille spiren, det er viklig for den lille at mammaen har det bra vet du!

Lykke til!

Jeg drømmer de grusomste og fæleste, villeste drømmene nå. Det var akkurat likedan når jeg gikk med min førstefødte. Innimellom føler jeg meg som om jeg har sett film hele natta. Mitt første sv.skap gikk knirkefritt, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for drømmene. De er ofte bare en produksjon av angsten, frykten og alt vi opplever rundt oss. Alle er jo engstelige som gravide. Slapp av og kos deg, så drømmer du mindre fælt. Det kan være til god hjelp å slappe av litt, meditere eller noe rett før du legger deg, det kan gi bedre drømmer. Ikke se fæle ting på tv;)

Å du er virkelig ikke alene! Jeg har hatt flere slike drømmer, å jeg har aldri fått barn før, ikke vert gravid heller så sefølgeli går jeg runt å trur at noe er feil for minste lille prikking i magen. Ikke bare det men jeg har drømt 2 ganger at jeg har mista å jeg gråter som et lite barn å samboern min trøster så godt han kan!

Jeg er ikke en sånn som trur på drømmer å slike ting, men det er litt vont når man trur at man har mista under natten.

Ellers så har jeg å drømt at jeg har fått barne å att han/hu allerede var ca 2 år, ikke bare det men barnet ser akkuratt ut som en kjendis sin unge!

He he, så det er nokk lit av hvert man kan drømme uten at noe skjer, jeg trur ikke at jeg får et barn som er 2 år ved føtsel å ser identisk ut som en kjendis sin unge!

All lykke til alle=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...