Gå til innhold

ÆÆsj,jeg har kjøpt en brukt vogn på Finn som stinker.

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg få bort lukta? Det lukter skikkelig innestengt/ fuktig kjellerlukt. T.o.m. bruksanvisninga stinker. Den har stått ute i hele dag og luftet seg,men lukten forsvinner ikke. Den ser helt ny ut,og det er ikke noe mugg på den.

Noen gode tips?

Fortsetter under...

åh så kjipt... Ikke mulig å kjenne lukten når du var å titta på den, la den inn i bilen etc. Dårlig gjort av selger, hvis det lukter SÅ ille så må hun ha vært klar over det selv. Håper du fikk en god pris da værtfall.

Som hun over skriver.....det fleste vogntrekk kan taes av å vaskes, så da er det vel bare å sette igang. :s

Den ble nok sendt i posten.

Jeg har hatt en slik vogn før, og da klarte jeg å krympe trekket i vask,så jeg er litt skeptisk til det. Vogna ble ikke helt det samme. Den står ute til lufting i dag og,og hvis ikke det går bort så må jeg vel bare vaske den.

HI

Du kan tørke over den med eddikvann, og sette noen boller med eddik i vogna en stund, for så å lufte den. Det skal hjelpe til å fjerne lukt :-) Er det en svart eller brun vogn hadde jeg kjøpt fersk kaffe, gnidd den inn med det og støvsugd den. Det fjerner også lukt..

Annonse

Den lukter når du bruker den og har den i bollene men setter ikke lukt i tekstilene. Det er fordi eddik er en sprit, som jo fordamper. Vi vasket en sofa vi kjøpte med dette, og eddiken tok mye av røyklukta i den, men det ble ikke noe lukt av eddiken etterpå :-)

• 2 uker senere...

Håper du klarte det med eddik. Jeg overtok en del babyutstyr (bæresele, vogn osv.) etter en venninnne. Var dessverre oppbevart i kjeller. Prøvde alt - også eddik, men ble ikke kvitt lukten.Endte med å kjøpe nytt vi..... Kan ikke selge noe med kjellerlukt. Be selger om å fikse for deg - om du ikke klarer det selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...