Gå til innhold

Hva synes dere om guttenavnet Joel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter med å finne guttenavn som ikke er "tatt" i familie/vennekrets..

Hva synes dere om Joel? Ellers har vi tenkt litt på Anders, Jørgen, Filip, Oliver, men klarer ikke bli rolige for ett navn.. Har en Markus fra før.

På forhånd takk for innspill :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er spesielt fint, dessuten klinger det ikke/passer det ikke til "poppis"-Markus.

Hva med Mathias, Erlend, Emil, Mats, Noel, Marius?

Skrevet

Likte ikke Joel, ikke så glad i Oliver heller, ellers er lista di finfin :)

Skrevet

Forslagene dine er stort sett fine (likte ikke Noel), Erlend og Marius har vi tenkt litt på. Venter liksom på den store roen over ETT spesielt navn. Nå er liksom mange navn helt greie...

Skrevet

Anders, Jørgen og Filip (Philip) er kjempefine!

Oliver er helt fint.

Joel liker jeg ikke.

Skrevet

Joel er jo et gammelt bibelsk navn, så det må da passe perfekt til Markus :-)

Skrevet

Uvanlig navn, men jeg likte det i grunnen. Og selv om Markus har vært veldig populært, så trenger man nødvendigvis ikke å velge et populært navn til senere barn, så argumentet med at navnene ikke passer fordi det ene er poppis og det andre ikke holder i min verden ikke mål!

Skrevet

Synes Joel er fint. Kjenner en søt og hyggelig fyr som heter det :-) Passer jo bra med Markus, da...

Skrevet

Oliver er fint :) Joel likte jeg ikke så godt, spes ikke i Norge. Lucas, Nathaniel, Nicholas, Maximillian, Jonas, Nikolai er fine navn :) og Kristian og Christopher. Anders og Noel likte jeg ikke :/

Skrevet

Tusen takk for innspill! Vi må nok tenke litt til.. Nikolai og Nathaniel likte jeg. Har liksom lyst å ha et fint navn til gutten som ikke er helt på navnetoppen. Nok med Markus, stakkar, som må gå i klasse med kanskje 3 andre...

Liker egentlig Joel bedre og bedre etterhvert som jeg"smaker" på det. Må liksom bli vant til navn som ikke er de mest hippe!

Tar gjerne imot flere innspill.

Skrevet

Fungerer ikke på norsk.

Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...