Dubros Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Kan se ut til at gutten min på snart 8 mnd nå er lei av puppen. Han spiser grøt og noe middag, men det varierer veldig hvor mye han vil spise. Virker som han er litt sær på smaker da det langt i fra er alle grøter som faller i smak. Har til nå funnet ett middagsglass han liker. Det jeg prøver å lage selv, bare brekker han seg av. Og nå tar han knapt puppen. Hm. Vet liksom ikke hva jeg synes. SYnes faktisk at det er litt trist, selv om ammingen veldig lenge bare var et slit og jeg sa at jeg gledet meg til ammingen var over. Men nå, nei nå har jeg ikke lyst til å slutte i det hele tatt. Nå har jo endelig ammingen blitt en koselig stund. Nå om dagen sitter jeg og pumper for å opprettholde produksjonen. Siden det varierer så veldig hvor mye fast føde han vil ha,vil jeg ha puppen i reserve i tilfelle han en dag nekter alt annet. Andre som har det slik? Hvor fort mister man melka?
manne80 Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Har det på AKKURAT samme måte. Har vært endel styr med amminga og trodde ikke jeg skulle synes det var trist å slutte, men hadde veø ikke forventet at hun skulle ville slutte så tidlig...jeg prøver mange ganger om dagen,men hun orker ikke å vente på utdrivningsrefleksen og vil da ikke ha. kun om natten kan hun drikke litt. Jeg ønsker jo å amme lenger,men er redd produksjonen er gått ned allerede. Jeg er også begynt å pumpe litt,men det kommer ikke ut så mye under pumping:-(
Tonen Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Det er ganske vanlig for den aldersgruppen.. Fortsett å tilby ofte, men ikke press. Forsøk å tilby når barnet er søvnig. Den puppen kan være god å ha i månedene fremover,ikke minst om barnet blir sykt. så det er jo dumt å bli nødt til å slutte..
Lykkeli`tiliten Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 jeg må nesten si at det hørtes litt deilig ut.. her er det motsatt
manne80 Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Har forsøkt å tilby når hun er søvnig,men det hjelper ikke. ingenting av triksene virker på dagtid:-( Har bestilt resept på nesespray som gjør at utdr.refleksen kommer tidligere,får håpa d hjelper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå