Daglilje Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg tenker enten india eller mexico.. hva tror dere?
Libido- Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Den sterkeste maten jeg noen gang har fått servert var afrikansk faktisk. Hønsegryte av noe slag. Jeg fikk ikke ned en bit.. (jeg var bare jentungen) Men når jeg tenker på sterk mat som vi lager er det asiatisk.. Elsker sterk mat! =)
Blind Gudinne Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Noe av det strekeste jeg har spist var faktisk også afrikansk. Eneste jeg husker var at det var noe kjøtt og masse løk. Og så sterkt at jeg trodde min siste time hadde kommet. Ble servert brød ved siden av, for å døyve "sterken" men tror ikke smaksløkene mine funket igjen før dagen etter! Elsker også sterk mat, og lager masse asiatisk mat med en ekstra dæsj chili =)
erteposen + 4 Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 De indiske vindaloo rettene er sterke. Meksikanske mat (ikke tex mex) er ikke veldig sterkt, i alle fall ikke det jeg smakte på loffen. Fikk et heftig måltid i etiopia. Det var sterkt!! Liker godt sterk mat, også indisk, men har aldri forsøkt meg på en vindaloo rett.
Dailis Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Jeg tror ikke mexico har den stekeste maten. Indisk er alt fra svært mildt til veldig sterkt- sørindisk er stekt. Noen sa tamilsk mat er høyt på listen. Men thailandsk mat kan vel og være ganske sterkt. Jeg har vel ikke allverdens erfaring med afrikansk....
Mom2Two Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Har spist noe etiopisk mat som var vaaaaanvittig sterk, men jeg aaaner ikke jeg altså.
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Stemmer for Etiopisk, iallefall dersom vi skal gå for en samlet helhet. De liker sine krydderier gitt;)
Gjest -<<- Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 Heftigste jeg har vært borti var tamilsk. I Mexico har jeg til gode å påtreffe de verste ganeskjenderne, og der har jeg spist mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå