Gå til innhold

Flere fra Kristiansandsområdet her?

lios

Anbefalte innlegg

Er vi flere fra Kristiansand som skal ha tvillinger framover mot sommeren? Vi venter en av hver i juni-fikk vite det på mandag, rimelig overrasket og veldig glade-og med tusen spørsmål.. Har ei jente på nesten tre fra før, jeg er 32 og min mann 38, og vi har bodd her i byen i snart tre år. Kunne være moro å høre fra flere i samme situasjon og fra samme sted.

Fortsetter under...

Annonse

Er det noen av dere som har vært på BIM-treff her i Kr.sand? Kunne jo være moro å dele litt tanker, og etterhvert ikke minst erfaringer. Har ikke vært på noen enda jeg, tenkte kanskje jeg skulle prøve det. Nesten litt skummelt også å bare møte opp uten å kjenne noen. Moro å kjenne flere å trille med m.m. :)

Jeg har ikke det, føler liksom ikke det er helt "meg" på en måte...har jo en liten gutt på ett år som jeg har med meg alle veier og det er liksom ikke alltid så lett å få faste tider til å passe. Men jeg syns jo helt klart det kunne vært gøy å ha litt kontakt med flere som skal ha tvillinger, det blir liksom plutselig litt spesielt det:)

Hadde vært gøy det ja:)

Noe kan vi jo prøve å få til "bare" for oss tvillinggravide som vil.. Jeg er sykemeldt fram til termin nå, det er det vel gjerne flere som også er? Formen er flott den, merker at dagene kan bli litt lange-foreløpig. Kunne jo være koselig å ta en kafetur eller slikt på dagtid om litt. Tida går fort fram til sommeren... Noen som kunne være interessert??

Hei,du. Bra initiativ!

Jeg ser det er andre som også føler at "dette er ikke helt meg", men dette tror jeg faktisk jeg vil være med på. Jeg har mange gravide venninner,men ingen med tvillinger. Og siden tvillingklubben ikke har noe gruppe i Krs,så tror jeg dette kunne vært litt okay å ta en kaffe med andre i samme situasjon =)

Jeg har en venninne som har tvillinger på 10 måneder,og nå skulle hun ønske at hun hadde noen å dele erfaringer med.For det ER anderledes med tvillinger. Så....jeg er med hvis det er interesse for det? :)

Så moro! Er vel bare å kaste seg rundt da.. Hva med Kjøkkenskapet (litt trangt der kanskje? Andre forslag mottas med takk) tirsdag førstkommende kl. elleve. Jeg er fleksibel både på tid og sted,, Blir både litt rart og moro å møtes slik. Alle som vil være med kan kaste seg på :)

Annonse

Jeg er jo så lite urban som det er mulig å bli så jeg har ikke peiling på plasser. Må ha med meg min lille sønn som må ha en barnestol, så om det er trangt på denne kjøkkenskapplassen er det kanskje bedre et annet sted?

Dette her er vittig, jeg hadde ALDRI trodd jeg skulle møte opp på et slags bimtreff:)))

Skal vi ha rare hatter så vi kjenner hverandre he he he....

Klokka elleve tirsdag er toppers forøvrig.

Så gøy at vi blir ett par stykker! Vi er vel sikkert like usikre alle sammen :) Kan hende det er litt bedre plass på Glipp, og der vet jeg at de har barnestoler. Ok for alle med tirsdag kl. 11 på Glipp da? Så var det hvordan vi skal finne hverandre? Magene er vel ikke så iøyenfalne enda, he, he. Forslag?

Glipp, er det den der på den gamle bondeheimen, i kirkegata rett over kiwi?

Jaja skal finne det ut. Jeg går alltid med en diger bergans grønn fjelljakke og ser skrekkelig trøtt ut:))))

Som jeg har prøvd etter beste evne og sminke bort hahaha...

Og har med en ettåring.

Dette blir gøy!

Ser for meg Fleksnes når han skulle på blind date...

Glipp er i samme bygg som biblioteket,inngang fra den siden som torvet ligger på:)

Min mage har kommet i rekordfart de to-tre siste ukene,så går jeg nok i sort kåpe (som er en av to jakker som jeg fortsatt får på meg,men egentlig ikke passer). Ikke lett på klesfronten for tida,nei.

Dette blir jo koselig:) Vittig,asså...:)

Hei BEM, mine skal også komme i august, men de kommer vel før den tid...du må bli med neste gang!!

Jeg noterer meg ukneppede kåper og rødt hår:)

Bare styr mot nærmeste og eneste fjelljakke dere!

Jeg går bare bort til de jeg syns ser BIM ut og spør. jeg er ikke flau for noe lenger tror jeg.

Gleder meg allerede!

Jeg bor i Arendal, men er opprinnelig fra kr.sand. Jeg venter to jenter og har termin 14.mars, men jeg håper og tror at de kommer snart. Det er vanvittig tungt og stramt, og det aller meste begynner å bli ubehagelig. Men jeg vet at jentene har godt av å være inni der så lenge som mulig:o)

Hallo igjen ja:)

Nå har vi kost oss på Glipp, det var så ålreit at vi møtes igjen neste torsdag, lager en ny tråd om det!

Da må du være med, juicy. Og alle andre i målgruppen!

Det var rett og slett bare veldig hyggelig!

Takk til lios og 2i1, vi ses til uka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...