Frøken Freken Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 Fikk ikke sendt melding til deg. Prøver igjen;)
Frøken Freken Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2009 Paster bare inn her jeg da, for jeg får ikke sendt meldinger. Ikke så fryktelig hemmelig innhold, akkurat:) Hei Idun - så koselig å høre fra deg!!! Jenta mi er født 07.09. - klokka 02.00 - så vi kan nok si at jentene våre er like gamle, ja!!! Det høres ut som om du har en fornuftig helsesøster, syns jeg. Selv klarte jeg å roe meg litt ned da en på dib sa at det er 12,5% som gjelder når barna er over et par måneder gamle. Likevel blir jeg litt stressa når jeg ser på NAN-pakka at hun nå skulle hatt mellom 160 og 200 ml per måltid. Snuppelure har jo også vært syk nå, og i en periode lå hun på 500ml dagen. Som jo er alt for lite når hun veier litt over 6 kg. Heldigvis har hun komt seg litt igjen og spiser nå 700ml til dagen ca, og da slapper jeg av. Men egentlig syns jeg det er veldig dum bruk av tid å bekymre seg sånn for det med matinntak, jeg ser jo at hun har det bra. Tror jeg blir litt påvirket av dibdamer som har barn som spiser en liter mme i døgnet omtrent helt fra starten. Ammer du, eller gir du flaske? Jeg syns det er helt ok å være flaskemor, men om jeg hadde amma hadde jeg jo ikke visst hvor lite/ mye hun fikk i seg, og akkurat det hadde nok vært en fordel for meg. Det har forresten vært en artikkel i Stavanger Aftenblad nettopp om alle de gravide som galdrer seg opp pga slike nettforum. Skal jeg være ærlig tror jeg nok jeg hadde vært et mer avslappa menneske uten dib, men skitt au:) Du skal se det bare er en liten periode nå at A ikke trenger så mye mat. Når jeg tenker tilbake på disse 4,5 månedene må jeg jo si at både søvnmønster og spisemønster forandrer seg hele tiden! God bedring til A og med ønske om færre bekymringer til Idun. Hilsen Frøkenfreken (Som egentlig er fru) og Snuppelure
husmus &2 Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Jasså ja! Vi ble påvirket av den lille skjønne som spiste 1 liter da han var 2 uker! Men min sover i hvert fall lengre enn din. Knegg knegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå