LilleVildeogMamma Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Hva gjør dere hjemme sammen med babyen? Trenger tips til hobbyer både med og uten baby! Merker at jeg blir sittende mye i sofaen både når gutten vår er våken og sover... Det blir så lite innholdsrike dager av det! Vi går jo litt tur og sånn da, men...
Frøken Linn Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Prøv med litt scrapbooking. Det er kjempe moro, og så får du ditt helt personlige album. =) Eller så kan du jo bake, rydde, vaske, ommøblere osv osv.. masse å gjøre om man bare gidder (er det det står på til meg mange ganger..) inviter venner hjem på kaffe, eller reis bort på besøk..
Septemberprinsen Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Hva med å gå i åpen barnehage, hvor du kan treffe andre mammaer og han kan hilse på andre babyer? Vi skal prøve ut dette i morgen og er kjempespent siden han har begynt å vise interesse for, og glede over, å treffe andre babyer. Eller hva med å gå på babysang? Babysvømming? Babykino? Eller litt trening på et studio for mamma, og så kan barnet være i "barneparkeringen" i mens...
Makko med to små gutter Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Her flyr dagene uten at jeg synes jeg rekker noen ting ;-) Vi bruker enda noen timer på å amme...Prøver å gjøre litt husarbeid, men rekker sjelden å lage middag til mannen kommer hjem ;-) men ellers er vi på tur med og uten hund/ med og uten venniner. Babysang, babykino, trening (for meg mens mini er på barnepass), besøk hos venner/besøk av de... Jeg hadde blitt gal om jeg ikke hadde hatt andre å være sosial med ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå