Gå til innhold

Forbanna:( Hjelp

Anbefalte innlegg

Joda no fikk e brev fra sjukehuse om den etterlengta timen til ks:s:s Der står de at e skal møte opp den 9.02.09(TERMINDATO) får innleggelse. Så blir de sikkert ks den 10 februar. Der står ikkje nokke klokkeslett om ka tid e skal møte opp eller nokke. Men i F*** dei tar keisersnitt en dag på overtid for? E de vanlig da? Nokken som har tatt PLANLAGT ks på overtid? Gjett om at e skal ta ditta opp me jordmor på fredag ja.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139532951-forbanna-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu25 m/marsjente :)

Hei, jeg er satt opp til keisersnitt på termindato 30.03.2009 dette fordi de håper og ønsker at jeg skal gå i spontan fødsel før termin, noe jeg tviler sterkt på vil skje!

I brevet mitt står det at jeg skal møte opp fredag 27.mars for prøver også hjem på perm i helgen frem til søndag kveld, da skal jeg tilbake på sykehuset og sove der til mandag når snittet skal tas.

Ring de som har sendt brevet og si at det mangler klokkeslett osv. Greit å vite sånn - særlig for deg som har så kort tid igjen :))

Lykke til!!

hei, det hørtes slitt stress ut med ks etter termin. Men du kan jo ringe til sykehuset og høre om dette stemmer? Evt at du vil ha før. Men dersom det er helt fult på operasjonsrommet, så blir det vanskelig. Trøst deg med at dersom fødselen starter før, så får du keisersnitt med en gang du kommer inn. Det går så bra så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...