Gå til innhold

Har dette hendt deg...?

Va9lje

Anbefalte innlegg

Ser ut som det ikke klaffet denne månden heller... :( Ikm 19 januar...

Noen dager før, rundt og etter mensen skulle vært der har jeg hatt ganske mens smerter uten at det er kommet noe. Testet negativ på ikm dagen og de to dagene etter men fredag kom en svak strek/ evnt en skygge på quick respons testen jeg tok.. og samme på clearblue på lørdag... i dag var den også negativ (qr) men også med en sånn skygge strek:( er nok ikke gravid men så lenge tante ikke kommer så er det val kanskje håp!?

Har en syklusen er på 31 dager og nå er det1 uke og 1 dag over tia, å det ser ut som tanta har reist på en liten ferie!

Men det jeg lurer på er om noen av dere har opplevd noe lignende? vært gravid selv om man tester negativt en uke over ikm? :/

Fortsetter under...

Hei:-)

Ja det var dette som hendte meg og.. Så jeg lot være å ta tester på 1 uke også bestilte jeg legetime (da mensen selvfølgelig ikke hadde kommet enda). Og da gav den utslag, den var positiv:-) Så..hvis du stresser ned litt og lar være å ta test på noen dager-1 uke og prøver igjen eller går til lege for å ta test, så vil den nok vise deg et sikkert svar (da er det jo 2 uker siden t.r skulle kommet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...