FruBoger fødeklar Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 har lyst til å stelle meg litt jeg da:P og nervøs som jeg er... hårfargen "trekker" jo inn, den vil ikke påvirke melka? høres fryktelig dumt ut og føler meg langt nedpå stigen når jeg spør... enda verre, om jeg nå farger håret og må amme samtidig? hehe... må ha med meg snuppa uansett..kan jo amme under "skjortelen"? Men tenkte med lukt? Offameien.. nervøs førstegangsmor:D har nemlig tenkt til å klippe meg, og min mor var ivrig med å foreslå hårfarge og barnepass samtidig:P hehe:) De skal være med meg på salongen...heldigvis bare en frisør der, så ikke mange folk og styr..og vi kjenner frisøren:) hva mener nå folket? er jeg nervøs?
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Skal ikke være helt påståelig, men regner med det går greit. Det er jo greit å farge håret når man er gravid så... Eneste er kanskje det med lukten da, men det går sikkert helt fint De som er frisører jobber jo gjerne frem til termin, å puster i den lukten hele dagen. Å jeg tenker sånn at når det går ann mens man er gravid, må det da være greit når man ammer? Hilsen en annen førstegangsmor som også har en million "dumme" spørsmål
...♥... Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har farget håret mange ganger etter at vesla ble født, og det har godt bra til nå iallefall...
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Synes det var et lurt spørsmål, jeg, Har faktisk ikke tenkt på det før nå. Eneste jeg kan tenke meg er om babyen reagerer på lukta og ikke "godkjenner" mamman sin pga at det lukter annerledes... Men du får prøve å time det så hun er god og mett før dere setter igang. Kanskje er du heldig og slipper å gi a underveis... Ellers får mor di ta noen runder med byssing og bæring imens. Kjenner jeg henne rett (ja, jeg kjenner henne:)) tar hun den jobben med glede!!! Det går nok bra!
nr2-imagen:) Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Hei! Jeg er frisør og jobbet jo med farge til 3 uker før jeg fødte.. Villa kanskje annbefalt å ikke amme akkurat når frisøren smører i farge.. For det er da alle "stoffene" er verst. Men tror ikke det gjør noe da. Særli ikke når bebisen ligger under kappen! Men viss du får det til kan du jo vente til etter du er ferdig med fargen, men det er jo ikke så lett da.. Går helt sikkert bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå