Gå til innhold

Åh, hvorfor er det så vanskelig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

En så enkel ting som å bli gravid, folk blir det jo hver dag.. Men ikke vi! Nå gir jeg snart opp altså.. Er så lei av alt!!!!!

Etter å ha prøvd i ett år på nr 2 fikk vi bekreftet det vi kanskje mistenkte.. at jeg ikke har eggløsning.. Begynte på Pergo og fikk eggløsning med en gang.. Jippi, nå blir det vel.. Men etter 3 kurer på pergo uten å bli gravide, har vi begynt å innse at det ikke kommer til å skje.. Gynekologen skjønner ikke heller hvorfor vi ikke får det til, for mannen har gode svømmere og jeg er ung og med eggløsning for tiden.

Så nå er jeg søkt inn på sykehuset for å sjekke om egglederne mine er tette.. Men er så sliten av alt og det begynner virkelig å gå ut over humøret.. Etter at vi begynte å prøve har10 av våre nærmeste venner blitt gravid, og de fleste har jammen fått ut ungen også.. Føler de sniker sånn i køen!!

Alexandra har veldig lyst å bli storesøster og har fortalt alle i barnehagen at mamma har en lillebror i magen som heter Andreas... Vet ikke helt hvor hun har fått det fra da, men søt er hun ihvertfall :o)

Alle sier til meg at jeg ikke skal stresse, du er jo så ung.. Hva søren hjelper det meg da når kroppen streiker allerede når jeg er 24?

Vet ikke helt hvor jeg vil med det innlegget her, bare få ut litt frustrasjon sikkert.. :( Etter over 1,5 år med negative tester er det en del frustrasjon desverre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...