Lotta mor Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har prøvd og bli gravid i snart ett år. Har på følelsen nå at noe snart vil skje ) Hadde vært veldig spennende om noen kan spå meg og se om dere kan se en graviditet hos meg !? Jeg er født 260681 Er veldig takknemmlig for svar )
Lotta mor Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. januar 2009 Noen som vil prøve og spå meg ? Dytter litt,tilfelle jeg er heldig:)
Lotta mor Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 Veldig stille her inne atså ) Men har ikke lyst til og gi meg ! Noen som vær så snill vil spå meg !? Bare morro om ferske også prøver seg !
Lotta mor Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 Dytter litt til jeg !! Skal ta test til torsdag, og har så lyst til og bli spådd om jeg er gravid eller ikke denne mnd. Kom igjen )
monca*84*j12 Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Føler Desember barn på deg.. så det betyr jo at det ikke er veldig lenge til.. Tenker jente jeg... mhm... Trur dere får en veeeldig trivlig jul!
Lotta mor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2009 yohoo.. fikk sommerfugler i magen jeg nå ) Tusen takk.. Får håpe dette stemmer ,da blir jeg veldig glad..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå