snart mor til 3 Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Nå går vi på 5 dagen med prisesse-vil-ikke... vil ikke spise..vil ikke leke..vil ikke vil ikke vil ikke... her vil vi sitte på fanget..av og tid ihvertfall... så vil vi ha pupp så lenge vi kan bite og klore.. (men er nesten ferdig med pupping så er lite å hente der) vi kan under sterk sterk tvil gå med på å lekesutte pittelitt på flaska så lenge den inneholder småfolk sin mme, prøv å gi ho NAN og jeg kan love deg det blir hyl... frukt?? hah...er en vits...skal vi vel ikke ha... sitte alene?? åh-nei du...her skal vi underholdes.. og når du tror hun trives,har det bra og smiler...da finner vi plutselig ut at vi ble akutt sint... er snart 8 mnd gammel og bestemt.....
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 offda. hehe.. ser for meg at vårt krapyl også blir sånn.. om hun ligner på mora si hehehe.. det kan jo bli veldig festlig.. mon tro om svigermor har like lyst til å passe henne da hehe.. nå er hun bare 25 dager.. så noe b.vakt skjer ikke på en lang stund enda hvertfall
snart mor til 3 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 sukk..bare lure på hva som plager ho.. gir ho både dentinox, svisker og malt nå for å prøve å utelukke mageproblemer eller tenner... sukk....men er ikke lett.. spesielt siden hun ikke vil spise.. og da mener jeg at hun faktisk ikke spiser... får i seg under 10% av hva hun vanligvis har brukt å spise.... :S
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 oida har du vært hos legen med henne da? har det pågått lenge? kan jo bare være noe forbigående.. men er ekkelt når de ikke vil spise.. kan jo ikke stappe maten i de. selvom en av og til vil det.. men jeg hadde hørt med legen. siden hun ikke vil spise.
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 ammetåka her gitt.. så jo nå at det har pågått i 5 dager..
snart mor til 3 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2009 vil tru at det enten er påtroppende tenner som plager... det kan jo forårsake så mange problemer.... :-S men håper det ikke skal være slik hver gang...
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 tror du ikke at de små takler smerter bedre og bedre etterhvert som de blir eldre.. det går hvertfall over. det er kun en fase.. er ikke sånn for evig og alltid.
Idun Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Hm... høres akkurat ut som jenta vår. Hun er bare 4,5 mnd, da. Men i tre uker nå har hun vært vanskelig å få i mat og sikla og tygga som bare det. Tror det kan være tenner, men ser ikke noe til dem. Så leit med den maten altså, men det er som du sier en kan ikke tvinge dem heller. Akkurat nå er hun forkjølet, så det gjør ikke saken bedre med matlysta. Men de tar vel det de trenger når tilbudet er der, med mindre det er noe som plager dem veldig da. Tror du ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå