Gå til innhold

noen som har vært på sunwing resort kallithea på rhodos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å reise med mini i juli/august, og da er han 9 mnd.

Skrevet

Har ikke vært der selv, men har hørt at det er helt fantastisk opplegg for småbarnsfamilier der.

Skrevet

lover jo bra da :)

Skrevet

Ja, det kommer sikkert til å bli kjempekjekt:-)

Skrevet

Men et lite tips er å reise i mai eller september, da er det fantastisk temperatur der. Det er ofte sinnsykt varmt på Rhodos i juli/august og det kan bli litt problematisk når en har en så lite barn som du har. Lett å bli dehydrert etc. Bare et lite tips;-)

Skrevet

hmm, studerer, så det er eksamener i mai og påbegynt skole i september...men, kanksje går an likevel i september... *pønske, pønske*

Skrevet

Hei mamma til gutt 271008!;-)

Vi har ikke vært på sunwing resort kallithea, men vi var på Rhodos (i rhodos by) i fjor i slutten av juli, og det var helt sinnsykt varmt! De fleste dagene var det over 40 grader, og jeg tror nok ikke jeg ville tatt med meg en baby på 9 mnd dit..:/ Så jeg vil kanskje anbefale dere å dra i mai eller september hvis dere får til det:)

Skrevet

Vi skal faktisk dit i mai... Ikke så mye hjelp i det for deg, men jeg syntes det så veldig fint ut med en mini der. Happy Baby-leilighet virket veldig pratisk! Håper noen andre har vært der, så jeg også får høre litt fra noen med førstehåndserfaring. :)

Skrevet

hei:)

vi bestillte oss tur dit idag, drar 24.mai:) da e lillemor litt over 6 månder.

gleder oss.

har vært på flere sunwing anlegg, ifjord var vi med støresøster på 2år på kypros sandybay sunwing. er jo flotte anlegg, alt e jo tilrettelagt for oss med små. og artig for oss voksne:) alt fra babyutstyr på rommet når man kommer, til bassengområde, unnerholdning mat+++ osv..man har jo alt der. vi har alltid vært like fornøyd, er jo det samme konseptet på alle sunwing anleggene.

er jo varmt der om sommer"n, men fine skyggeområder for de minste og babybassengene er tilskjermet for sol:) kan absolutt anbefales:)

Skrevet

meg 80.

når dere skal i mai?

vi har vært på sunwing før..er helt supert. vi gleder oss masse:)

hvor gammel er deres lille?

Skrevet

linse: Vi drar niende eller tiende mai... Husker ikke datoen nøyaktig, men det er i alle fall en søndag. Gutten vår er født i oktober. :) Skal dere dit?

Skrevet

Vi har vært der, riktignok uten barn, men det var utrolig bra sted og veldig barnevennlig så det blir nok supert! :) Vi var der i slutten av august og da var temperaturen på vei mot å bli bedre så ville og reist i september om det lar seg gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...