Gjest Tale30 Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Det eneste stedet jenta vår vil sove utenom i senga med oss er i vogna. Nå har hun kolik da, så det er ikke så mange timene sammenhengende hun sover vanligvis, men det hender jo det også en lykkelig dag iblant. I vogna har vi et saueskinn med kort hår. Hun ligger på det, men jeg har lagt et putetrekk under hodet hennes slik at hun ikke skal ligge rett på saueskinnet. Hva tenker dere om dette? Er det negativt på noen måte?
LilleBjella Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Mini sover direkte på kort lammeskinn i senga si. Har ikke noe annet under hodet hans, det har jeg fått vite at jeg ikke behøver, så lenge skinnet er korthåret. Men om det er negativt at du har et putetrekk under, nei det kan jeg ikke tenke meg.
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 vi har sånn lammeskinn i vugga hennes med putetrekk under i tilfelle hun gulper. for da kan vi bare bytte det istedenfor å vaske hele skinnet.. så det er jo mest praktiske årsaker da..men også fordi jeg syns det lukter litt sterkt. å jeg ville ikke likt å lukta på det mens jeg sov å jeg må bare si at jeg syns du er tøff som holder ut med kolikkbarn. jeg klager over litt gråting og lite søvn på nettene.. (var ei natt med myyye hyling, men det roa seg) så jeg skal ikke klage. kan ikke se for meg hvilke jobb det må være å alltid til en hver tid ha et barn som gråter. å ikke minst har det vondt. for det gjør om ikke enda vondere for et mammahjertet å høre på det
Gjest Tale30 Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Jeg mener egentlig at det ikke er kolikk, for hun er rolig på dagen. Hun holder det gående på nettene, og det buldrer i magen på henne av luft. Hun har så vondt stakkar. Det har vært slik helt siden hun ble født, men det går helt greit. Vi er slitne, men jeg tenker mest på henne som vrir seg når mageknip-takene kommer. Vi har nok ikke den verste formen for kolikk, for jeg kan stagge gråten ved å gi henne pupp. Det var legen som insisterte på at det var kolikk, og vi skal til kiropraktor i morgen. Håper hun blir bedre! Tusen takk for tips om lammeskinnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå