Gå til innhold

ang 8 lingene

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

som er født, på radioen i formiddag sa de at kvinnen hadde lagt i fødsel siden 8. desember, på nett står det fødte 8 barn på 5 minutter... noen som har noen formening om hvordan de får det til å stemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har kanskje ligget på fødselavd siden desember til observasjon? Kan vel ikke være bare bare å ha 8 stk (selv om det var en mer enn de trodde) i magen..

DET jeg lurer vel så mye på er hvordan de skrive at et keisersnitt varer i 5 minutter! Jeg har selv hatt tre k.s, og selv om jeg "bare" fikk ett barn om gangen så tok opr mye mye lenger enn fem minutter.

Skrevet

Jo, hun har sikkert lagt lenge på sykehuset ja, tenkte ikke på at de kunne mene det. Mente sikkert ikke at operasjon tok 5 minutter, men at fra første til siste ungen kom ut tok det 5 minutter.

Skrevet

ja, tror nok de mente slik storebror og knerten skrev det...:))

Skrevet

Ja skjønner jo at det er det de mener. Men både det som har blitt sagt på radio (har ikke hørt på radio selv idag), og det som sto: at barna ble født idag 9 uker for tidlig med ks. Operasjonen tok 5 minutter. Alt blir jo feil. Og er vel bare media sin måte å skrive saken på slik at den blir enda mer nyhet? Og når de først åpner livmora i k.s bør vel barna bli forløst rimelig fort, er jo alt det andre som tar tid..

Akkurat som det ikke er nyhet nok at det har kommet 8 linger til verden da? Klarer ikke å se det helt for meg jeg ett liv med 8 linger.. Får håpe de alle klarer å holde seg friske og raske:) Og at familien får massevis av hjelp:)

Skrevet

Ja, for all del, får håpe de får masse hjelp. De som får 3 og 4 barn på en gang i norge får jo også masse hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...