Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en quinny 3xl(sportstrille) som det går ann å feste bag på hvis du har adaptere. vognen er en 2003 modell, så ikke av de nyeste. går det ann å feste maxi cosi cabriofix på denne?trenger jeg noe adaptere eller annet utstyr, eller kan jeg bare ta av vogndelen og klikke på setet?

Zorba og Hannah

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Quinny 4 xl 2004-modell, og vi har brukt nyeste BeSafe Izi Sleep på vår, og er ganske sikker på at du kan bruke maxi cosi også. Men du må sette på de adapterne. Ville også gått inn i en butikk å prøvd for sikkerhets skyld.

Skrevet

er det adapterne til baby baggen jeg må klikke på understellet først, og så ta setet på deretter?

Skrevet

Ja, det er jeg ganske sikker på ja. Uten at det er bilde av noen adaptere på den siden du skrev, så jeg kan ikke være 110% sikker. Men en kompis av oss lånte bagdelen og adapterne våre til å bruke på en eldre quinny vogn og det passet. Så jeg er bortimot 110% sikker.

Skrevet

takker for god hjelp. virker som du har god oversikt...så her kommer neste spm..hvordan løsner jeg sportsvogndelen fra understellet? hal i og dra eller hehe

Skrevet

Ja, det skal være et håndtak lignede sak under sportsdelen rett under ryggdelen ca. , som du klemmer inn i hånden og så løfter du sportsdelen samtidig. Når du skal sette sportsdelen på igjen så klemmer du bare sportsdelen på , og en klikk lyd høres.

Skrevet

takk igjen;) får prøve i morgen jeg da;)

Skrevet

Ja, jeg har vasket innertrekket til bag delen, det er veldig lett . bare ta ut trekket og vaske etter vaskeanvisning. Kalersj eller sportsdel har jeg ikke vasket, eller dvs. har tatt en klut med såpevann og vasket kasersjen innvendig bare.

Skrevet

ok, ja det var sportsdelen jeg tenkte på..

får se på den en dag snart! Får bare prøve...

Har stått litt ute, og er rett det har kommet jordslag på den.... Ser ingenting, men den lukter litt rart...

Noen som har vært borti noe slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...