Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Skal egentlig være en fin ting å være gravid... Er så utrolig stolt over magen,å synes at jo større jo bedre:) Hadde et komplisert svangerskap sist,å dette bære samme veien... Men,her er ingen så gidder å bry seg.. Ingen så spørr hvordan legetimen eller blodprøvene gikk,eller vil se eller høre om ultralyden å bildene våre såm vi er så stolte av!! Har vært sykemeldt i lang tid å siste 2 ukene har jeg vært syk å vår datter var syk hele forige uke,med oppkast natt så dag.. Samboern min jobber fult så er alene hjemme med jenta vår. Ingen spørr hvordan det går! Å sist vi hadde barnevakt for henne er 7mnd siden,å da kan min mamma si at hun savner så sine andre 2 barnebarn at hun skal ha di på overnatting noen dager(hun har di ofte) Da blir jeg sur... Jenta vår er snill å go såm dagen er lang.. Hvorfor er det ingen så savner å VIL ha henne? Probleme er ikkje at vi ikke får barnepass men at di ikke VIL ha henne?? Er 6mnd på vei med nr2,å føles som jeg har svangerskapsdepresjon! Å tenker allerede nå fremover på når babyen kåmmer,at jeg blir å sku dem unna alle sammen... For hvorfor da bry seg opp i babyen å kåmme på sykehus for å se den nyfødte? di bryr seg jo ikke nå...Om noe.. Går faktisk med denne babyen i magen nå,fostrer den opp å om 3mnd (senest) er han stor å sterk nok til å møte verden !men hvor er alle???
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Kjære deg Tror kanskje du dømmer dine nærmeste litt for hardt nå. Du må huske at det like gjerne kan være mangel på evne til å vise at de bryr seg, som at det faktisk er tilfelle at de ikke bryr seg. Dette minner meg om mine egne foreldre. De skryter av søstrene mine til meg, og skryter av meg til søstrene mine. De sier aldri direkte til noen av oss at de mener vi gjør noe bra. Det er synd at det er sånn, men vi må finne en måte å takle slike ting på. Det nytter ikke å grave seg ned i elendigheten. Og det betyr IKKE at de ikke bryr seg. Kanskje du selv kan ta en telefon og si direkte hvordan du faktisk har det. Kanskje du blir møtt med mye mer støtte enn du tror denne tiden mens du føler det er vanskelig? De vil kanskje bli takknemlig for å være den du velger å henvende deg til når ting blir vanskelig? Tenk på hvor heldig du er som har en herlig jente og snart venter nr. 2. Etterhvert som de blir eldre vil du få mer tid til deg selv, større frihet. Kos deg meg småbarnsstellet så mye du kan, det er once in a lifetime vet du. Bare noen tanker fra meg dette. Ønsker deg alt godt. Husk bare at du har flere venner enn du tror. klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Har snakket med min mamma,fortalt henne hvordan jeg føler det å hun ble sur... Hun mener det er forskjell på å ha vår datter på 2år å di andre barnebarna på 5 og 6år.. Blir veldig skuffa over hvordan hun oppfører seg og hadde trodd bedre.. Men kjenner henne,å hun er vanligvis veldig intressert men ikke i denne graviditeten tydlivis...
såpebobledama Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Fordi det er mer "arbeid" med et yngre barn? Det synes jeg var veldig teit av henne.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Hei det var jeg som skrev at du kanskje dømmer for hardt. Flott at du har tatt det opp med moren din:) Jeg er enig i at hun ikke bør gjøre forskjell på ditt/dine barn og de andre barnebarna - selvsagt. Kan du huske om hun stilte opp og passet dem da de var 2 år? Eller orket hun heller ikke dem den gangen? Hun bør forstå at dette sårer deg og hun kunne godt tenke litt på at dette er tungt for deg og strekke ut en hjelpende hånd. Alle trenger det, selv om vi selv er ansvarlige for situasjonen vi er i. Det har helt sikkert din mor også opplevd. Fortsatt lykke til
Hb31 Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Åjoda hun hadde di andre ofte da de va små,kanskje enda mere enn nå.. Nå i helga hadde hun begge to hele helga.. Jeg ble innlagt på sykehuset etter ultralyd Torsdag. Fikk komme hjem men måtte ha ro å hvile å enda tettere kontroller..Men hun virker ikke interessert i det hele tatt! Synes det er så teit å si at det er mer arbeid med vår jente på 2år, enn di andre to som er litt eldre... De brukte å ha jenta vår oftere da hun va mindre.. Egentlig så er ikke problemet at di ikke sitter barnevakt,men at de ikke VIL passe jenta vår!! Å når neste mann kommer så kan de bare glemme å få passe han! Tror det er litt sånn Liten onge -stor interesse Stor onge -liten interesse her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå