Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns Billie er et koselig navn, og samme med Bertine (selv om jeg i det senere har fått ensvakhet for Alberte).

B-B syns jeg kanskje blir litt sånn mette-marit, men for all del, det er fine navn, og kombinasjonen er ikke den verste jeg har hørt, så liker dere det, så kjør på:-)

Billie er nok det siste jeg ville kalt en norsk jentebaby.. For det første er det strengt tatt oftest brukt som guttenavn, jeg vet til og med om en søt liten Billy som ble født i desember.

For det andre høres det ut som "billig" - det er vel ikke akkurat den beste assosiasjonen.

Jeg ville i alle fall tenkt meg om to ganger - jenta skal leve med det resten av livet. Bertine er herlig!

Billie et et søtt navn, men passer bedre for gutter, spesielt i Norge. Jeg tenker ikke at det blir så veldig ''billig'', men mer Billy, guttenavnet. Bertine er et av de styggeste navnene jeg vet om, selv om det er søtt på en gang.. Jeg vet om ei jente som heter Billie Maxine. (Billy Maxin)

Er ikke noe glad i dette navnet heller, men Billie Bertine ble litt mye B. Akkurat som Eline Elisabeth, for mye E. Jeg ville satset på noe annet, men hvis dere skal ha Billie, ville jeg hatt et annet mellomnavn.

Albertine er fælt.

Annonse

I engelskspråklige land er vel Billy/Billie en forkortelse fr William? For jentene som heter Billie er jeg litt usikker. Wilhelmine eller noe?

Jeg syns Billie er kjempesøtt på jenter, men da i USA/England.

Her i Norge ville jeg heller brukt Bertine eller Albertine, men syns egentlig ikke disse navnene er noe fine heller

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...