minesnuppami Skrevet 1. februar 2009 #51 Skrevet 1. februar 2009 Jenta mi er 14 måneder og kan si mamma, pappa, tante, onkel, mjau, au, kra-kra, gakk-gakk, kaka, heia, hade,der, tre, bil, boka, sokken, mage, pupp, baby, ball, bleie, pakke, smokke, oj, ja nei og neeeei......ganske mange når jeg tenker meg om:) Hun sier nei når det er noe hun er misfornøyd med, og så hermer hun etter meg og sier neeeei når det er noe hun vet hun ikke får lov til Hun hermer også etter noen ord, f.eks bukse og eple, men jeg tror ikke hun husker de fra gang til gang.
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 1. februar 2009 #52 Skrevet 1. februar 2009 Jenta mi er 14 mnd og sier Mamma Pappa Pussi Thea (navnet sitt) Ja Hei Hade Bø Sko Mø Bæ Au Vet ikke om hun er tidlig ute eller ikke jeg:) Utenom det forståelige går munnen i ett:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #53 Skrevet 1. februar 2009 jenta mi på 13 månder sier hei,jeg å nei... Men hu veit ikke når eller hvor ordene skal brukes så det går i ett hele dagen... Også har hun en stønne lyd som hun bruker når hun vil noe...Stønner å peker på flaska f.eks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå