Gå til innhold

Gleder meg til å få tilbake figuren.jeg skal amme ungen.hvilken kur er best?

Anbefalte innlegg

Har hørt at det kan komme miljøgifter i melka hvis jeg slanker meg for mye. Jeg har termin snart. Har gått opp 20 kg.+(tør ikke veie meg mer) Før jeg ble gravid trente jeg masse.Hadde en god del muskler og så trent ut,ikke tynn..

men nå er kroppen helt forandra,myk ,tror det er endel vann.Har fått masse ekstra på rumpe,lår og runde kinn.Kjenner meg ikke igjen!Trives ikke med å være så stor.

Vet ikke om jeg får tid til å trene så mye med to unger. mannen min jobber mye. Skal i hvertfall trille turer.

Har egentlig hatt en sund livstil i svangerskapet. trent litt,men ikke så hardt,siden jeg har lett for å besvime(lavt blodtrykk) og vondt i føttene!

Har kanskje spist litt for mye brødskiver og for lite proteiner. Jeg tåler ikke å spise mye fet mat. blir kvalm og forstoppet av det. Så en diett med mye fett er ikke noe for meg.

Jeg elsker frukt og grønnsaker. Noen som kan anbefale en diett.?Feks. Grethe Roede eller Fedon Lindberg.ikke noe hurtigkur.Og ivertfall ikke pulverkur

Jeg skal i bryllupp til sommern,så vil ha tilbake figuren min til da!

Fortsetter under...

Hei. Skal ikke lage noen diskusjon ut av dette, men blir litt provosert. Du sier du har termin snart og det du tenker på er å få tilbake figuren, den synes jeg er litt drøy :-/ Det viktigste er vel at barnet får det det trenger den første tiden vel, er det ikke? Du som er vant til å trene kan jo begynne ganske raskt med det, så lenge som at du trente under svangerskapet og det er jo bra. Du får nok tilbake figuren raskt nok tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...