tvillingkath Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Er det noen som har erfaring eller kunnskap når det gjelder bæring av tvillinger?? Er det en mulighet, eller blir det rett og slett for komplisert/krunglete/tungt/vanskelig? Bar sønnen min mye og hadde mye glede og nytte av det, denne gangen venter jeg tvillinger og lurer på om det vil la seg gjøre nå... Må vel evt ha et sjal som er ganske langt? Noen som har erfaring, tips eller råd?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Man kan bære tvillinger i både elastisk og vevd sjal. Det er det eneste jeg kan komme med dessvere, jeg har bare et barn, å kjenner ingen med tvillinger. Inne på tettinntil.no er det flere tvillingforeldre som bærer, så de har sikkert masse erfaring å dele =)
shari_z Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Har ingen erfaring med tvillinger, men har sett bilder på websiden til Ergo Baby at det er noen som bruker to sånne (en på magen, en på ryggen) til å bære tvillinger. Men da må de være litt eldre. Sikkert hjelper ikke så mye, men det er noe å tenke på iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå