Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille snuppe har to kviler på ca 1t og 15 min hver. Og det er greit nok det, men etter den andre kvilen som er ferdig ca 16.00 er ho så survete og trøtt. Så da tror jeg kanskje det blir litt lite søvn.. Ho legger seg 19 og sover hele natta. Noen som har erfaringer med å legge barna før 19? Sover de like lenge om morgenen da? Ettermiddagene her er forferdelige, så tar gjerne imot gode råd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vet ikke om dette svaret hjelper, men...Snuppa mi legger seg halv syv på kvelden. Det har hun gjort i flere mnd. Er bare et par uker siden jeg sluttet med nattammingen(dvs hele ammingen), så vi har nok ikke helt faste rutiner ennå. Jenta mi har pleid å sove til 5-6. Hun får ikke mat før kl 6 som regel. Etter det har hun pleid å sove til halv 8-8. De siste dagene derimot har hun våknet kl 5 og har vært vanskelig å få til å sove etterpå...

Hun har også 2 hviler på dagen. Den siste er alt mellom 14 og 16..så det hender at hun av og til sover til 17. Men det har ikke virket som om det har hatt innvirkning på legginga på kvelden.

Hvis jenta di er så trøtt kan det jo være verdt et forsøk å legge henne tidligere. Er jo ikke vits i å holde henne oppe bare for å holde henne oppe. Men kan jo ikke love at hun sover like lenge på morgenen! =)

Var ikke så mange gode råd her akkurat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...