tvillingkath Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg går her og venter og gleder meg til å få stork-jentene mine ut av denne enorme magen! Har ikke termin før 16.april, men tvillinger kommer jo gjerne litt før... Uke 29 nå og har mage som fullgått med en, så dette blir stort og tungt tror jeg, men den som venter på noe godt osv... Lykke til alle sammen!
Tjorven1 Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Så spennende! Har du kommet til uke 29 - så bra! Har du alt klart?
leodora Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Å, gled deg masse til jentene dine er ute. Jeg har også tvillingjenter. Og trodde de skulle komme før som alle andre tvillinger, i uke 38 maste jeg meg til keisersnitt. Skjønner det er tungt for tiden, og masse barn i magen, prøv å nyt tiden til de kommer. Se gjerne en film eller to, for det kan bli lenge til neste gang du rekker en hel film. Det er helt fantastisk å ha tvillinger. Jeg gleder meg over de to jentene mine hver dag. Lykke til, og spør gjerne hvis det er noe du lurer på.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Å- så spennende, nærmer seg for deg da :-) Jeg er også så heldig å ha to i magen, er i uke 16 så har en del ventetid foran meg enda. Leodora: gratulerer med tvillingjenter :-) jeg spør gjerne om jeg lurer på noe !! Prøv å slappe av de siste ukene tvillingkath og lykke til med fødsel !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå