husmus &2 Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg vet det finnes en elektrisk duppedings, men jeg er på jakt etter et sånt omslag som holder på temperaturen. Finnes det? Jeg har ikke klart å finne det på nettet, men det betyr jo ikke at det ikke eksisterer. Anyone?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Jeg veit ikke om det er sånn her du mener, men jeg har en veske, hvis jeg kan kalle det det som har plass til 2 flasker i, holder på varmen i ca 3 timer hvis vannet er nykokt. Har kjøpt den på Baby shop til 249,- trur jeg det var... Er det en sånn?
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har en sånn veske som beskrives her oppe.jeg synes ikke noe om den jeg da.blir kaldt med engang..hadde håpet den ville holde drikken varm mye lenger.
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Har en sånn Avent bag på en måte som skal holde på temperaturen... Den varmer ikke opp flasken, men skal både holde på varmen og holde ting kaldt. Har kun brukt den få ganger fordi jeg blander kun med varmt og kaldt vann. Du kan få min..:-)
husmus &2 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2009 Ja det kan godt hende det er det jeg mener!! Hilde 29, hvor fort synes du at den blir kald? Holder den ikke på varmen en time en gang??
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Jeg pleier alltid å varme flaske veldig varm før jeg legger meg.orker ikke å stå opp på natta å løpe ned å varme opp,så hvis jeg har den flaska i avent veska,etter 3-4 timer er den kald. så nå bruker jeg bare rispose som holder flaska varm lengre.men den egner seg jo ikke for frakting..hehe
husmus &2 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2009 Hvis den er varm så lenge som 3 til 4 timer er det mer enn nok for meg. Her blir flaskene kalde så raskt, samt at det hadde vært fint å hatt noe på tur de gangene jeg ikke gidder å drasse på termoser. mamman til lillegutt, hvis du virkelig vil gi den bort så tar jeg den takknemlig i mot jeg!
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Jeg kan sende den til deg. Send meg en pm med adressen din!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå