Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Her i gården står det mellom 2 vogner... OTH eller Teutonia Spirit S3 med softbag... Tenkte jeg bare skulle spørre dere her som kansje vet litt bedre enn meg... Har termin i slutten av August. Tror dere da at baggen til OTH`en vil vare "vinterperioden" ut, med tanke på at babyen er 7 mnd i februar? Er så redd for at baggen blir for liten... Ville dere gått for Teutonia istedet? Eller andre alternativer? Råd og tips tas i mot med den største takknemlighet:)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Hadde det stått mellom disse to hadde jeg helt klart valgt Teutonia. Tror nok ikke du kan bruke OTH bagen sååå mye lengre og på OTH må du deretter legge barnet i sportsvogndelen FRA deg.. Tror du at du er komfortabel med det? På Teutonia kan du sette på en liggeforlenger på sportsdelen hvis du må slutte med bagen, du kan ha barnet vendt mot deg så lenge du vil. Jeg hadde heller byttet når barnet evt vokser ut av sportsvogndelen til Teutonia, for lange barn kan ikke bruke Teutonia lenger enn ca to år.
?en til? Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 litt utenfor temaet, men det er ikke nødvendig å kjøpe forlengeren til teutonia vognen, så en på barnehagen som hadde gjort om softbagen til fotpose, og deretter tatt av lokket, på den måten har han både ekstra liggeunderlag, og en "kant" nede, den er helt super, og han bruker faktisk voksipose oppi. uten lokket selvfølgelig. synes dette var et godt tips, som faktisk ser litt bra ut også
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Jeg brukte teutonia spirit s3 med softbag til mitt høstbarn, hun var litt liten når hun blei født, men hun vokste seg fort opp til gjennomsnittet, alikevel brukte vi bagen fram til våren, og hun var klar for å se litt mer av verden i sittestilling For oss passet softbagen perfekt hele bagperioden fra høst til vår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå