Crazywoman Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Han har akkurat fyllt 7 mnd og har siste uken begynnt å hylgråte om natta. Virker som det er i søvne også. Han har siden han var født sovnet lett og av seg selv for natten i 1830-1900 tiden. Det er ikke innsovningsproblem for å si det sånn. Han får 3 måltider med fast føde så det er ikke at han er sulten. Han er heller ikke våt, ikke feber ikke bæsjet på seg etc etc etc..... Aner ikke hva jeg skal gjøre.... Før hjalp det å gi han smukk men nå bare hyler han uansett. i fem tiden gir jeg opp og tar han opp og bysser han: skriker uhemmet uansett.... Jeg er helt tynnslitt....Hva skal jeg gjøre? Erfaringer? JEG ER DESPERAT..... Sukk ps. han tok 5 mnd vaksinen litt sent fordi han var syk da han var 5 mnd. Dette begynnte ca 9 dager etter at vaksinen ble tatt. Nå har det pågått 4 netter. Akkurat det samme hver natt. Hverken mer eller mindre.
Crazywoman Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 Det skjønte jeg ikke? Forklar??
CaroOgTulle Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Kanskje han får tenner? Har dere prøvd å smøre litt dentinox på gummene? Det er mulig han ikke gjør like mye ut av det på dagen fordi han er opptatt av andre ting.
Crazywoman Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2009 har prøvd. virker ikke. men takk for tips.
2SmåTroll Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Jeg tipper det er tenner. Tulla har vært ganske så lik. Er et par netter her så kommer tanna. Og da er alt fint til neste tann kommer.
Crazywoman Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2009 4Tror det har gått så lang tid at dersom det var tenner ville de ha kommet.... huff og huff... Er helt tappet nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå