Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille snuppa har de siste dagene vært litt snørrete/surklete,spesielt om natten. Tar henne ikke på babysvømming idag,men lurer på om jeg skal trille bort til helsestasjon (skal på kontroll og barselgruppe idag). det tar ca en 1/2 time. Burde jeg ikke gjøre dette?hva har dere andre gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gjort det. De har godt av litt frisk luft selv om de er forkjøla. Snuppa her sover ute i vogn og det gjør hun også når hun er forkjøla, er bare godt for dem det : )

Skrevet

Ja..tenkte det jeg også.er så mildt ute også,men er jo selfølgelig redd for at hun skal bli værre...men da triller jeg..deiig å få frisk luft ja...

Skrevet

Jenta vår er også forkjølet nå. Hun har ikke feber, men snørr og tårer renner. Litt hosting av alt slimet. Jeg har akkurat lagt henne ut... Hun sover så dårlig inne, og jeg tror den lille kroppen har godt av all hvile den kan få nå. Ligger godt innpakket i ullpose og helseteppe halveis forann vogna. Er bare minus 1 ute, så jeg håper ren frisk luft kan være med på å hjelpe henne å puste bedre... Men hvem vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...