mamma`n til gullungen Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Har et litt for høyt sukkerinntak enkelte dager, og nå begynner jeg å lure på om jenta mi blir urolig av dette....? Fullammer. Hun har sovet godt endel netter på rad nå, men i går spiste jeg både sjokolade, is og potetgull....masse! (Uff, dårlig samvittighet).... og i natt har hun vært urolig, vært våken og kavet mye... Noen erfaringer?? Nå er det ihvertfall full godis stopp her!
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Her stemmer det hvertfall ikke. Jeg fullammer (snuppa er 7 uker) og sukkerinntaket er dessverre litt for høyt stort sett hver dag! Nok om det... Men, hun er verdens roligste lille baby (bank i bordet...) - så tror ikke det påvirker henne. Noen dager er hun rolig og andre dager urolig... men det har ikke noe med sukkerinntaket mitt å gjøre, det er jeg rimelig sikker på...
AO3 Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har også en rolig og grei unge, og drikker 0,5l cola hver dag + sjokolade. Er colaholiker, men prøver å holde meg på et lavere nivå enn det kunne vært, i alle fall... Får jo også sånn syk sukkerhunger av å amme! Men det kan sikkert være individuelt fra unge til unge også...
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 min på 25 dager blir heelt galen av alt jeg spiser.. hun er skikkelig hypersensitiv på ALT jeg putter i meg.. så for min del er det null snop og null sånn som gir en luft i magen..
Mamman til M&E Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Stemmer ike her heller men har hørt at for noen kan det ha noe å si, du må nesten bare teste det ut :-)
mamma`n til gullungen Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2009 hmmm.... skal ihvertfall holde meg unna en stund. Er jo uansett et påskudd for å unngå sukker;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå