Gå til innhold

Amming og sukkerinntak = urolig unge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et litt for høyt sukkerinntak enkelte dager, og nå begynner jeg å lure på om jenta mi blir urolig av dette....? Fullammer.

Hun har sovet godt endel netter på rad nå, men i går spiste jeg både sjokolade, is og potetgull....masse! (Uff, dårlig samvittighet).... og i natt har hun vært urolig, vært våken og kavet mye...

Noen erfaringer??

Nå er det ihvertfall full godis stopp her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Her stemmer det hvertfall ikke. Jeg fullammer (snuppa er 7 uker) og sukkerinntaket er dessverre litt for høyt stort sett hver dag! Nok om det... Men, hun er verdens roligste lille baby (bank i bordet...) - så tror ikke det påvirker henne.

Noen dager er hun rolig og andre dager urolig... men det har ikke noe med sukkerinntaket mitt å gjøre, det er jeg rimelig sikker på...

Skrevet

Jeg har også en rolig og grei unge, og drikker 0,5l cola hver dag + sjokolade. Er colaholiker, men prøver å holde meg på et lavere nivå enn det kunne vært, i alle fall... Får jo også sånn syk sukkerhunger av å amme! Men det kan sikkert være individuelt fra unge til unge også...

Skrevet

min på 25 dager blir heelt galen av alt jeg spiser.. hun er skikkelig hypersensitiv på ALT jeg putter i meg..

så for min del er det null snop og null sånn som gir en luft i magen..

Skrevet

Stemmer ike her heller men har hørt at for noen kan det ha noe å si, du må nesten bare teste det ut :-)

Skrevet

hmmm.... skal ihvertfall holde meg unna en stund. Er jo uansett et påskudd for å unngå sukker;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...