Gå til innhold

Skibukse for stor mage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke noe tips til akkurat det, men det går an å få kjøpt sånne strikker som man fester i knapp / knappehull i bukser sånn at livvidden kan forlenges - på den måten kan man bruke vanlige (ski)bukser selv om man er gravid.

Vet ikke hvor du får tka i det dessverre, men går sikkert an å lage noe lignende sjøl kanskje?

Mange har en far eller svigerfar som har noen ekstra kilo foran. Ikke så ulikt sånn magen vår vil være mellom 20 og 30 uker. Kanskje du kan låne. Blir litt vide lår, men det funker. Kan brette opp nederst. Har venninner som har prøvd med stort hell.

Sist jeg var på ski (søndag) brukte jeg faktisk fjellrevenbuksa mi. Brukte strikk i knapphullet. Med lang ulltrøye og anorakk, var det ikke noe problem at glidelås og knapp ikke gikk igjen.

For seriøs langrenn finnes også langrennsbukser i tights-modell. Har noen sånne fra SWIX. Det er ganske mye stretch i livet, så de passer fremdeles. Ikke bra nok for skikkelige fjellturer, men bra for treningstur i løype.

Min største bekymring er om jeg noen sinne får plass i min supergode norrøna trollveggen skibukse med seler igjen. Lagt meg litt ut over hoftene...

Har noen forsøkt å ta kontakt med skiforening ... ?

Det er jo heller ikke lenge siden Liv Grete Skjelbreid Poirée trente med barn i magen ... kanskje ta kontakt med skiskytterforing - høre om de vet hvilket utstyr hun benyttet ... !?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...