storebror og junibaby=) Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 noen som har det?fornøyde? Hva er målene på den delen barnet ligger på``?? OG noen som skal selge sitt? Ingen butikker her som har det,som jeg har sett ihvertfall
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Vi har det og er kjempefornøyd. Nå er frøkna her snart 3 år, men vi bruker det hver eneste dag ennå. Er ikke hjemme nå, men skal prøve å huske å måle det når jeg kommer hjem:-) Veldig plassbesparende og praktisk!
___ Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Vi har det. Har brukt det masse, men nå trenger vi det ikke lengre så du kan sikkert kjøpe vårt hvis du er i Askerområdet. Jeg kan i hvertfal sjekke målene når jeg kommer hjem.
storebror og junibaby=) Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2009 takk for svar=) Ja,har en stellekommode på badet nå,men er trangt og når nr 2 kommer vil jeg ha noe annet.Greit å junne ha plass til å ha med begge barna på badet liksom hehe..... asker er nok litt i lengste laget,vi bor i eidsvoll.Og er vel kanskje for tung t til å sendes? Men tar gjerne målene=) og hva kostet det nytt og hvor kjøpte dere??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Her er målene: dybde 16,5 cm, bredde 56 cm, høyde 81 cm. Søk på finn.no om du kan finne noe i nærheten av der du bor. Vi kjøpte vårt brukt og betalte ikke mange kronene for det:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Ikea har et, men det ser spinkelt ut og mangler skapplassen som Brio sitt har. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80141708
storebror og junibaby=) Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2009 Takk=) høyde er da målet som blir på stelleplata og? Ja,sjekker finn.no daglig=)
storebror og junibaby=) Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2009 ja,har sett IKEA sitt og,men likte brio sitt bedre. høyere kanter og penere når det er sammenslått også.Brio sitt tåler vel en del mere og...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Ja det blir målet på stelleplata:-) Frøkna vår er som sagt snart 3 og laaaang, så hun ligger på skrå når vi steller:-) Men det er deilig å ha den plassen å stelle på når man har lite bad!
storebror og junibaby=) Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. januar 2009 ja,helt klart=) gutten he rpå 3 og bruker stellekomoden ennå,ikke så mye som før lenger,men av og til.Og kjenner jeg får klaus av å ha det like trangt i kanskje 3 år til hehe-----
storebror og junibaby=) Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 27. januar 2009 men et spørsmål til.har dere flis vegger eller noe annet?
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 Vegghengt stellebord og fliser er ikke så lurt..Membranen under blir ikke tett og det kommer fuktighet inn når det blir hull i flisene og membran..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2009 #14 Skrevet 27. januar 2009 Vi har baderomsplater som ser ut som fliser. Det som er viktig er at dere kjører silikon som er beregnet for våtrom inn i skruehullene så det blir helt tett!!!
storebror og junibaby=) Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 27. januar 2009 ok.Takk=) vi har fliser,men er da skrudd i før så et par fra eller til gjør vel ikkeno=)hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå