Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere nå?

Anbefalte innlegg

Hei:) Må si at jeg kjenner så utrolig lite til denne graviditeten at det er nesten skremmende!!! Ikke er jeg kvalm, puppene er bare bittelitt ømme hvis jeg kjenner etter, og jeg kjenner en og annen stikning nedentil, men det er ikke så ofte...hehe...klager hvis man er dårlig, og klager hvis man ikke er det.... Er det noen som har det som meg? Jeg er 6 uker på vei, termin 23.09. Klemmer :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139528291-hvilke-symptomer-har-dere-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lillemy-77!

Jeg har hatt det som deg, ikke kjent noe særlig bortsett fra å ha følt meg oppblåst i magen samt vanvittig sliten/trøtt. Men for noen dager siden kom kvalmen snikende, bare en sånn uggen følelse, så kaster ikke opp (enda....bank i bordet). Jeg er uke 8 akkurat i dag, og merket ikke noe før 7+4.

Nyt det så lenge du slipper kvalmen :)

Hei

Jeg har hatt det egentlig ganske greit til nå, Jeg har hatt den stikkingen nede og ømme bryster og vært veldig kvalm. Dette gikk egentlig over i forrige uke, uke 5. Men nå har jeg gått over til å kaste opp om morgenen. ikke så veldig hyggelig men heldigvis så går det fort over. Ellers har jeg perioder der jeg ikke merker noen ting. Jeg er i uke 7 nå og termin 24.9

Lykke til, får håpe dette holder seg slik, hadde vært deilig =)

Gjest påtjukken

Så heldig du er Lillemy :) Og håper du slipper noen særlige symptomer, for de tror jeg de fleste kan være forruten...

Hadde ingen symptomer før inntil 5 dager siden (er 7+4 på vei). Da kom alt plutselig over natta: tretthet, morgenkvalme og litt oppkaste, samt INGEN matlyst!

Satser hardt på at dette forsvinner før uke 12! :) For jeg har overhodet INGEN planer om å bli syk i løpet av dette svangerskapet!

Takk for svar:o) Ja jeg vet, skal prøve å nyte det...hehe...men blir jo bekymra vettu... men bra å høre at det er flere som ikke har kjent så mye de første ukene, selv om det kan komme senere. Det med lite matlyst kunne jeg jo ønsket meg, hehe...har matlyst som bare det nå!!! Har spist 3 brødskiver allerede, og drukket 2 kopper kakao, og det FØR lunsj!!! Kommer jo til å vises på meg snart...før jeg er 2 mnd på vei, haha... :o)

Annonse

Heisann.

Vi kan bare være glad for at vi ikke kjenner så mye..

Jeg måtte ta en test til 1mnd etter den første.for å være sikker.he he.

men har det ikke komme til nå så trur jeg ikke det kommer heller. Jeg er 10 +2...

llykke til.

hehe.. ja jeg prøver å nyte det jeg nå. Ikke det spor kvalm.

Føler litt det samme at jeg neste ikke er gravid :) hehe..

Spiser mye da, og blir tidlig trøtt på kvelden. Det er vel det eneste. kjenner litt stikninger men det er kun om natten.

Nå er jeg i 8 uke, term 17.--> litt spent på når kvalmen sniker seg innpå meg :S

Heihei :)

Jeg er heller ikke særlig kvelm enda...var en kveld det slo inn... men ellers kjenner jeg litt her og litt der da. Brystene er veldig ømme, halsbrann nesten konstant, var plaget med det før graviditeten også, og det ble IKKE bedre! har en del stikninger nede, har heldigvist lest at dette er normalt, hvis ikke hadde jeg nok vært bekymret, da dette er min første, og alt er veldig nytt (OG KJEMPESPENNENDE:)).

Kjenner også at det er hormoner i sving :P Enkelte dager er jeg veldig lettrørt og griner for ingenting :) Har ikke kjent så mye den andre veien enda, heldigvis :)

Er i 6. uke nå :)

Jeg er uke 8+2, og er mye plaget med kvalme/uvelhet hele døgnet, fra tidlig til seint, dette er spesielt plagsomt om nettene. Men har heldigvis bare kastet opp 1 gang. Er også veldig var for lukter og føler meg som en sporhund. Dette startet omtrent på dagen, i uke 6 en gang. Trøster meg med at det blir bedre etter hvert:) Er også oppblåst som en ballong i magen, spesielt om kveldene og puppene har vært ømme i snart 2 mnd, så er nesten vant til det nå, hehe. Men trøttheten begynner heldigvis å komme seg litt da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...