Gjest Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Lille bolla bølla, låg og dro på hølla, lille bølla bolla fiska i fra jolla et katte skinn og en nordavind... og så husker jeg ikke mer...
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Ingen som jobber i bhg eller husker denne fra da de selv var liten?
mamman til to gutter Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Lille Bolla Bølla låg og drog på Hølla, lille Bølla Bolla feska ifra jolla; En kvit kanin og et malarskrin og en hållått vott og ei tissepott og så en pose pottetgull, og då va jolla tel Bolla full. Tra ral lala. Trala... fant den her: http://www.hordaland.no/upload/Emneord1_03.PDF
Gidder ikke! Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 HAHA!!! Dette er sangen broren min sto i trappa og sang for full hals da vi var små og han trodde vi ikke hørte han:) Husker vi holdt på å le oss ihjel! Inni mitt hode går den sånn her: ille bolla bølla låg og dro på jølla ille bolla bølla forelska i fra jolla (Ja, jeg vet, men det var noe sånt lillebror sang den) Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå