Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 og hvilken skrive måte synes dere er finest ?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Jeg synes like gammelmodige navn er veldig fine, men synes de passer best som mellomnavn. Min venninnes datter heter Nikoline til mellomnavn, etter et gammeldags navn som er ganske moderne nå. Med -k er best, Nicoline ser ut som noe røykeavenningsprodukt:)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 beklager men får assosiasjoner med røyk når jeg hører dette navnet..
Matildesnusk + lille ups Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Gammeldags, kjempefint navn :-) Finest med K - Nikoline
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Jeg syns det er fint, men når de andre nevnte røyk her så begynte jeg også å tenke på det... men har ikke tenkt på det før altså. har alltid syns at det var et nydelig navn.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Hadde tenkt på Nikoline til navn til babyen i magen min, men når han kom så ble det jo selvfølgelig ikke det! Det er et vakkert navn!
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 er et fint navn, ville skrevet det med k.. tenker forresten litt på hun danske i paradice hotell..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 Originalt og stilig. Usikker på om jeg synes det passer så godt til en voksen dame da, men sikkert bare fordi jeg ikke kjenner noen som heter det. Med K er finest! Ser for meg at venner/søsken kommer til å legge kallenavn på henne... nikki... Stilig det og! Ikke forbundet det med nikotin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå