Gå til innhold

Hjelp meg litt. pergo og testing hos lege eller??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fast legen min fant aldri ut noe, for han er en treig gammel mann, men bestilte time hos en privat lege klinikk som tok UL og sånt, og hun ga meg pergo med en gang. hun sa ingenting om at jeg skulle teste eggløsning, men leser ofte her inne at folk får testet det hos legen. har dere ett opplegg med legen om når dere tester da? ringer dere til legen og bestiller time for sjekking av EL den dagen dere får mensen eller hva skjer??

noen som ikke sjekker hos legen, og hvordan sjekker dere? eller sjekker dere det ikke, men bare kjører på så ser dere om det blir en uteblitt mens til slutt?! trenger seriøst litt hjelp. for ingen av legene er så veldig hjelpsomme. skal til en ny gyn på torsdag, så får vi se:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm... høres ut som det ikke var så mye tak i den gynekologen din.

Pergo bruk skal følges opp..

Noen får ultralyd for å se om de har eggløsning, men jeg tar blodprøver. 3, 4 og 5 uker etter mens, for å se om det er noen stigning i progesteronet.

Mange tester etter el selv itillegg, for blodprøver får man jo ikke svar på der og da.

Jeg gjør ikke det, jeg prøver å ikke tenke på det, og heller ha sex annenhver dag fra jeg er ferdig med mensen og til HVERTFALL uke 5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...