Gå til innhold

Noen som har fått vite kjønn?

Anbefalte innlegg

Jeg skal på UL om en uke, er da ca 15 uker på vei tror jeg. Håper på å få vite kjønn:) Er nesten besatt av det, synes barnet blir mer virkelig som han eller hun. Gleder meg noke utrolig til å se lille babyen vår :)

Noen andre som har vært?

Fortsetter under...

Vi var på UL i uke 12. Trodde ikke vi kunne se kjønn så tidlig, men det kunne vi. Legen sa han var iallefall 80 % sikker på at det var jente:) Vi har en jente fra før og de sa det samme da.

Veldig gøy å vite kjønnet, blir mer virkelig!¨

Lykke til!

Jeg er litt av og på noen gang har jeg veldig lyst å få vite det, men andre dager ikke...Jeg tror vi har bestemt oss for å ikke få vite det, jeg syns det er mer spenning rundt det :)

Er det noen her som har prøvd begge deler ?? noen fordeler og ulemper ??

Jeg var på ultralyd uke 11, 12 og 13 (pga blødninger) å der sa legen at han var mektig sikker på at det var en jente, men som sagt, det var "beste tips". Vi gledet oss å ble skikkelig innstilte på jente, helt til vi var på ultralyd nå i uke 18+4, hvor lille"jenta" spriket stort med beina, å det var langt ifra noen jente som lå der, det var nok en liten gutt! Hehe, så ikke tro på det dere hører tidlig i svangerskapet! For da tar dem utgangspunkt i urinveiene, ikke kjønnsorganene!

Mitt beste tips til dere hvertfall :)

lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...