Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg er nå gravid i 7 uke, og har alle de plager som kan finnes..... Deppa og sliten og kvalm og kvalm og kvalm.......m.m Problemet mitt er, hva skal jeg gjøre? beholde eller ta bort... Vet jeg kanskje er på feli klubb men det er her jeg hører til og det er kanskje flere som plages med det samme som meg som jeg kan diskutere med. Jeg er gravid med en utenlandsk mann, han har ikke opphold enda og vi vet ikke om det vil gå bra heller. Jeg har to friske barn fra før og jeg har vel egentlig nok med dem da de er store nå. Hva skal jeg med en til??? Det har jeg lurt på mange ganger og det sliter i meg. Nå skal det sies at jeg ikke er den som gleder meg når jeg er gravid, det har jeg ikke gjort med de to foregående heller men jeg eldker jo de over alt på jord. Føler på at mine følelser for denne mannen har sluknet mye og jeg vet hvor mye jobb det er å være alene mamma for to, så jeg vil ikke havne i en situasjon hvor jeg sotter med tre! Kanskje er det alle svangerskapssymtomene og alt det andre som gjør at jeg blir deppa men jeg er sååå usikker. Vet at jeg kommer til å bli glad i dette barnet også men jeg tror jeg blir helt alene på dette, ingen pappa som stiller opp. ( dette er det jeg tror) Så da sitter jeg her med tre unger, over 100% jobb og masse annet å rekke over alene. Det er slitsomt og vanskelig for jeg har ikke stor fam i nærheten heller som kan hjelpe meg... Dette er kjempevanskelig da jeg egentlig er i mot abort, men nå vurderer jeg det som et riktig alternativ. Tips??? Hjelp..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139527542-i-tvil/
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #2 Del Skrevet 27. januar 2009 Vurderer du det som det riktige alternativet er det din rett å ta den avgjørelsen. Det er ditt liv, din kropp og dine barn som blir påvirket. Jeg synes du skal ta kontakt med legen din for en prat i første omgang. Varm klem og lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139527542-i-tvil/#findComment-139532149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå