Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 startet vel sist fredag med at han var småspist, tirsdag og onsdag var det feber, torsdag hoste, og fredag startet det med løs avfaring, mne bare 2-3 bleier. det eneste som har fristet har vært frukt og grønnsaker og litt vann. har pirket i maten ellers. så vi trodde den løse magen kom av frukten og lite mat ellers, lørdag var det 2 bleier på formidagen og 5 på ettermiddagen(var slik vannaktig, søndag var det bedre 3 bleier bare. var storslag både lørdag og søndag og full fart, i Pga formen var fin, spiste frokost så sendte jeg i bhg i dag, fikk tlf om å hente igjen da det var 3 slike bleier på bhg og 2 når vi kom hjem igjen,men fin form i hele dag. Hvordan gjør dere dette med bhg å slikt? Han er jo fin form, men rennende mage, når skal en ta kontakt med lege. Noen som vet hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Jeg holder datteren min hjemme i 48timer etter diare, hvis det ikke har vært noe tegn til diare da sender jeg henne i bhg. Noen blir løse i magen når de får tenner, kan også få litt feber, matlysten kan jo også henge sammen med tenner, at det er vondt å tygge forskjellig mat. Har ikke selv opplevd at matlysten forsvinner når tennene kommer, kun litt løs mage og lett feber. Hun har heller ikke hatt flere bæsjebleier ved tenner, kun de vanlige som er litt løsere. Det går utrolig mye forskjellig nå, noen får diare, noen spyr og har diare og noen bare spyr. Vet ikke om barnet ditt drikker mye, men det er viktig når han har diare, hvis det blir lite veske over noen dager og mange tørre tissebleier ville jeg ringt legen. Ville også ringt legen hvis diareen fortsatte flere dager med tanke på dehydrering!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Dette hørtes ut som en beskrivelse på min datter når hun får tenner. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå