Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #1 Del Skrevet 26. januar 2009 Når begynner man å bli ferdig med utflod og blødninger nedentil etter en fødsel? Hos meg er det 3 uker siden fødselen og blødningene har avtatt noe, men jeg begynner å bli drittlei av å gå med bind døgnet rundt, føler meg så "uren"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #2 Del Skrevet 26. januar 2009 jeg blødde i 6uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #3 Del Skrevet 27. januar 2009 Er du førstegangs? Jeg blødde i 6 uker etter nr 1, også fikk jeg jaggu mensen etter et par uker uten blødning.. kuult.. og den varte i 3 uker. Så 9 uker fikk jeg. Som "lønn" for 9 blødningsfrie måneder. Hehe. Med nr 2, så blødde jeg imidlertid kun i halvannen uke. Fikk nr 3 for en uke siden, så håper på en repetisjon av nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #4 Del Skrevet 2. februar 2009 Ammet du da du fikk mensen tilbake så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #5 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei. Gjorde ikke det. Forresten så er blødningene så og si borte nå, med nr 3, på 11. dagen. Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå