Gjest Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Altså han våkner så utrolig lett, har bare blitt værre og værre. Jeg er også sånn, så det er jo en av de tingene han tydeligvis har arvet av meg. Han er 11 mnd snart. Når han var liten sov han i vugga i stua med masse lyder rundt, og har alltid sovet i vogna ute med de lyder som følger med. Men nå i det siste har han begynte å våkne av de minste lyder når han er lagt for kvelden, og vi bruker laaang tid hver gang på å få han til å sovne igjen. Helt håpløst med en familie på 5.. Noen som har det sånn eller kan komme med noen gode råd, vi lister oss så stilt på tå men med to større barn og knirk i gulvet og diverse, så våkner han allikevel.. Så utrolig frustrerende!!
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Jeg ville bare fortsatt å leve som normalt. Vi begynte å liste oss på tå ta sønnen vår ble var for lyder, men da han begynte i bhg 16 mnd gammel måtte han jo bare bli vant med lyder, det blir jo alltid litt skriking ol når alle barna skal legges samtidig. Nå er det mye som skal til for å vekke han. Har hatt han og snuppa på samme rom i 3 uker fordi vi har pusset opp rommet hans og han har ikke våknet av at hun har skreket på natten. Det er en periode de må igjennom og jeg tror det er dumt å plutselig begynne å liste seg rundt, det har jeg erfart i hvert fall : )
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Ja er nok sant det du sier.... Blir jo bare til at man lister seg når det er så vanskelig å få han til å sovne igjen... Men er jo ikke så mye å få gjort, annet enn å leve som normalt som du sier...
playground princess Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Vi har det akkurat som du... Jenta vår er 7,5 mnd og har alltid vært var og sovet lite. Problemet hos oss for tiden er at hun sovner med puppen om nettene (får fortsatt mat to ganger på natten), men våkner og blir illsint når jeg prøver å legge henne i sengen igjen... Roer seg ikke før hun får ligge inntil meg, da sovner hun fort.. Har prøvt å være streng, prøve å få henne til å roe seg i sengen sin, men det er ikke lett. Hylskriker, snur seg rundt, reiser seg i sengen. Høres ut som om hun er i søvne, men får henne altså ikke til å roe seg før jeg tar henne opp i sengen vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå