Gå til innhold

Triple navn til TRILLINGER

Anbefalte innlegg

Har akkurat kommet hjem etter vært på UL, og har fått vite at jeg er gravid med TRILLINGER. Tenk hele tre små barn!!! Har termin i oktober. Fikk vite at det var tre gutter.

Gleder meg helt enormt, og det ENESTE som bekymrer meg, er at jeg ikke vet hva barna skal hete (vi har stort hus, super økonomi, ikke spesielt krevende jobber, hjemmeværende besteforeldre med tipptopp helse og dessuten bare ett barn fra før).

Jenta våre heter Monja Matilde.

Tenkte guttene skulle tre navn hver, siden det er tre av dem. Er så i tvil om hva de skal hete? Navn er jo supervanskelig!

Tenkte på: Max Michael Martinius, Neo Nichlas Nathaniel og Ollie Orvar Oscar, men vet ikke helt, synes ikke det klinger helt bra. Spesielt er jeg usikker på O-gutten. Må kanskje starte på nytt, og vurdere en helt annen bokstav. Kanskje L. Lars Levi Leonardo, kan det fungere?

Trenger hjelp altså, blir helt sprø av å tenke på at jeg ikke har klart å finne navn til disse små enda. Har vært hjemme i flere timer nå etter UL.

Har forresten ikke termin i oktober, det er jo dumt. La meg se, hvis jeg ble gravid i oktober, da har jeg termin i juli. Ja, det stemmer nok bedre Er nok litt forrvirret. Hjelp meg med navn da ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139527052-triple-navn-til-trillinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst? Stakkars unger. Syns det blir altfor mye med tre navn til hver av guttene, spesielt når alle tre navna begynner på samme bokstav!

Hva med å bare bruke Max, Nichlas og Oscar? Eller kanskje noe helt annet.

Annonse

Synes det er synd. At ingen her inne tar tvillingravide\ flerlingsgravide seriøst. Selom dette bare var tull, ser jeg for meg hvordan dere hadde reagert om en sa hun var gravid med firlinger.. hvis dere går inn på: tvilling.no ser dere kansje at MANGE har tvillinger eller venter på tvillinger. Det er også en dagbok fra en trillingmor + en firlingmor!

Det er ikke det at vi ikke kan ta tvilling- og trillingtråder seriøst, men hun har termin i oktober..? Med andre ord kan hun ha visst det i MAKS ei uke, og allerede hatt UL? Kyss meg et visst sted.

Bortsett fra det stemmer jeg på Ole, Dole og Doffen.

Synes det ble mye med tre navn på hver, trillinger altså!?

Hva med Michael, Nicholas og Oliver? Eller Maximillian (Max blir et naturlig kallenavn), Nicholas (Nick) og Oliver (Ollie) ?

Altså ; Max, Nick & Ollie. (er ikke sikker på d siste som kallenavn)

Eller Mick, Nick & Ollie ;p

Men ikke ta 3 navn på hver, blir bare surr ;s ;p hehe

Annonse

Oisann!!!!

Trodde virkelig flere skulle ta spøken, og forstå at dette var ironisk ment!

Men samtidig så er det vel i dette formuet full fokus på navn, og da skummer vel de fleste gjennom teksten og merker seg navnene som skal diskuteres og menes noe om.

Får døpe disse liksomtrillingene for Max, Nick og Ollie, bortsett fra at Nick rimer på noe som ikke er så stilig.

Altså: Alt, bortsett fra at jeg er mamma til ei jente (som ikke heter Monja Matilde), er direkte usant.

Jeg skjonte det, mammatileipie : )

Og poenget var vel aa vise hvor lett gjennomskuelig en viss tvilling/trillingmamma her inne egentlig er..? Jeg syntes og det var veldig opplagt at du parodierte, men det viser jo hvordan hun saa enkelt kan komme tilbake gang etter gang med nye unger i flokken ; )

Fordi du bruker navnesidene til å diskutere alle mulige andre ting enn navn. Og fordi du skriver på samme måte hele tiden, dikter opp store livshistorier med stor dramatikk og byr disse frem til alle.

Og fordi andre brukere av bim sprer seg mer -

det er derfor vi kjenner deg igjen hele tiden, uansett hvor mange ulike nick du opererer med...

Æh? Øh? Jeg bruker ikke denne siden til alt annet en navn? Trodde dere avr intresserte i og få gode nyheter av meg, er flere her som sier i fra nåe barnet er født osv. Jeg er veldig aktiv på barnimagen faktisk. Ikke så mye på Dinbaby. Bruker barnimagen til og være på navnedebbaten. Er aktiv på tvillingdebbaten på BMI. Er aktiv på BARNEMITT. Tenk dere om damer pliz! Skriver på samme måten hele tiden? Jeg tror ikke det finnes så mange andre måter og skrive på.

Så da vet dere at jeg er KJEMPE AKTIV på FLERE steder her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...